آخرین اخبار
1402/3/13 شنبه
پذیرش رشته های جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان فارس از اضافه شدن ۷ رشته محل جدید مقطع کارشناسی ارشد مراکز و واحدهای این دانشگاه به دفترچه امسال خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس دکتر سعید زحمتکش با اشاره به اینکه توسعه رشته های تحصیلی بر اساس رشته های کاربردی و اشتغال محور در دستور کار دانشگاه پیام نور استان فارس قرار گرفته است گفت:با موافقت دفتر گسترش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری علاوه بر رشته هایی که در دفترچه ۱۴۰۲ افزوده شده است، سال آینده نیز چند رشته محل مورد تقاضا و اشتغال محور مقطع کارشناسی ارشد در دفترچه پذیرش لحاظ خواهد شد.
وی افزود: ‌رشته حقوق خصوصی و زبان و ادبیات فارسی در مرکز نورآبادممسنی، جغرافیا و برنامه ریزی در مرکز لامرد،فقه سیاسی و حسابداری در مرکز فسا و زبان عربی و همچنین زبان و ادبیات فارسی با گرایش ویرایش و نگارش در مرکز شیراز از رشته های جدید مقطع کارشناسی ارشد در دفترچه منتشر شده انتخاب رشته امسال است.
گفتنی است داوطلبان پذیرفته شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می توانند از تاریخ 11 لغایت 16 خرداد ماه نسبت به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org اقدام نمایند
 

 
امتیاز دهی
 
 

 
1399/10/17 چهارشنبه