اطلاع رسانی
1399/11/7 سه‌شنبه
مراحل ثبت درخواست تغییر رشته توسط دانشجو در سامانه گلستان
قابل توجه دانشجویان متقاضی تغییر رشته

.

 در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به اطلاع می رساند مراحل انجام درخواست تغییر رشته در نیمسال جاری ؛ کاملا غیر حضوری و از طریق سایت گلستان می باشد. خواهشمند است جهت انجام فرایند تغییر رشته، حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه به شرح ذیل اقدام فرمایید.


🔺 لازم به توضیح است نتیجه بررسی و اعمال درخواستها ، پیش از پایان مهلت حذف و اضافه (6 اسفندماه) در سامانه گلستان؛ قسمت اطلاعات جامع قابل مشاهده می باشد ؛ لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیدا خودداری فرمائید.


مراحل ثبت درخواست تغییر رشته توسط دانشجو در سامانه گلستان


 مراحل  گردش كار درخواست دانشجویان کارشناسی جهت تغییر رشته در سامانه گلستان (reg.pnu.ac.ir) به شرح ذیل می‌باشد:

1- پیشخوان- تقاضای انتقال و تغییر رشته
2- درخواست جدید
3- نوع درخواست ،  تغییر رشته
4-وارد کردن کدرشته مورد تقاضا (جهت اطلاع از کد رشته های جدید به سامانه اطلاع رسانی مرکز شیراز به آدرس spnu.ac.ir قسمت برنامه ریزی آموزشی ، لیست ارائه دروس مراجعه کنید.)
5- بررسی و ایجاد
6- بازگشت به منوی پیشخوان خدمت ؛ تایید درخواست از طریق کلیک بر روی تیک سبز و کلیک نمودن دکمه تایید و ارسال

بسیار مهم : از تمامی دانشجویانی که درخواست تغییر رشته داده اند خواسته می شود مجددا به سامانه گلستان مراجعه نموده و از انجام مرحله آخر (کلیک بر روی تیک سبز و زدن دکمه تایید و ارسال) اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است بدون انجام این مرحله درخواست شما به دست کارشناس مربوطه نرسیده و عملا در فرایند بررسی و تایید قرار نمی گیرد.

🚨 تذکر۱: شرط  تغییر رشته  گذراندن حداقل 12 واحد درسی از سرفصل دروس رشته فعلی و کسب معدل حداقل 12می باشد.
🚨 تذکر۲: امکان تغییر رشته برای واجدان شرایط به این شرح میسر می باشد:  از رشته های گروه فنی مهندسی و علوم پایه به همه رشته‌های فعال مرکز شیراز (به جز رشته مهندسی معماری) .از رشته های علوم انسانی فقط به رشته های فعال علوم انسانی هنر و زبان مرکز شیراز .
🚨 تذکر۳: دروس اختیاری مازاد ( ارزشهای دفاع مقدس، حقوق شهروندی، کارآفرینی و حفظ جز سی قرآن ) جهت تغییر رشته مورد قبول نمی باشند.
🚨 تذکر۴: دانشجویان مهمان جهت تغییر رشته می بایست با هماهنگی مرکز اصلی خودشان (مرکز مبدا) اقدام فرمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر
 
1399/10/17 چهارشنبه