اطلاع رسانی
1400/9/3 چهارشنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس خبر داد:
برگزاری آزمون دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس به صورت حضوری

.

شرایط برگزاری آزمون های حضوری برای دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس فراهم شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با اعلام این خبر گفت: با مجوز  ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در کشور به صورت حضوری در مراکز و واحدهای دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر محمدحسن صیف که در نشست ویدئوکنفرانس برگزاری آزمون های پایانی با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور و اعضای ستادهای امتحانات در سطح کشور سخن می گفت، اظهار داشت: پس از ۲ سال برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین به خاطر شیوع کرونا، هم اکنون زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد این دانشگاه در استان فارس فراهم است.
وی خاطر نشان ساخت: اولویت برگزاری آزمون های حضوری در مراکز و واحدها به شیوه مکانیزه است که هم اکنون ۷۲۸ دستگاه رایانه در ۲۲ مرکز و واحد برای برگزاری این شیوه آزمونی در نظر گرفته شده است که توان برگزاری ۲ هزار و ۱۸۴ نفر/آزمون در یک روز را دارند.
دکتر صیف اضافه کرد : در ۱۸ واحدی هم که زیرساخت آزمون های مکانیزه ندارند ، آزمون های حضوری به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین اعلام کرد با همت و تلاشهای صورت گرفته هم اکنون هیچ نمره اعلام نشده دانشجویان مربوط به ۵ نیمسال گذشته در تمام مقاطع وجود ندارد.
گفتنی است آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و آزمون های  مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
امکان تغییر محل آزمون ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول آذر تا ۹ آذر ۱۴۰۰ در سامانه گلستان امکان پذیر است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر
 
1399/10/17 چهارشنبه